طول عمر بوق خودرو چقدر می باشد ؟

طول عمر بوق خودرو چقدر می باشد ؟


با توجه به وجود خطرات فراوان در جاده ها و خیابان ها در هنگام رانندگى، یکى از بزرگترین نگرانى ها حفظ امنیت راننده و خودرو است. خودروها داراى مکانیزم هایى هستند که در بعضى شرایط مى توانند امنیت خودرو راحفظ کنند. در میان آنها مى توان به بوق خودرو اشاره کرد. هربار که شما بوق را فشار مى دهید، شاسى بوق فعال مى شود و قدرتى که براى تولید صدا لازم است را تأمین مى کند.
شاسى بوق باید تا زمانى که خودرو کار مى کند، کار کند. در اغلب موارد، این قطعه بر اثر گذر زمان و استفاده ى مداوم فرسوده مى شود. همچنین در نظر داشته باشید این قطعه در برابر حرارت زیاد خودرو قرار دارد. با گذشت زمان این حرارت بر روى این قطعه اثر مى گذارد و به طور کلى، سیم کشى داخل این قطعه آسیب مى بیند و مانع کار کردن درست آن مى شود. تلاش براى رفع مشکل سیم کشى معمولاً باعث بدتر شدن اوضاع مى شود و حتى ممکن است باعث ایجاد آسیب بیشتر به خودروى شما شود.
عوض کردن این قطعه کار بسیار سخت و تخصصى است و مراحل پیچیده اى دارد، بهتر است تعویض آن را به کسى بسپارید که در این کار ماهر است. درحالى که روشى وجود ندارد که بتوان تشخیص دارد شاسى بوق بد کار مى کند یا نه، اما افراد ماهر با بعضى تست ها مى توانند آن را تشخیص دهند و متوجه شوند که آیا شاسى بوق به درستى کار مى کند یا نه؟https://saeed-sport.ir
در ادامه نشانه هایى بیان مى شود که علامت خرابى شاسى بوق هستند.
١- زمانى که بوق را فشار مى دهید صداى خارج نمى شود.
٢- صداى بوق قطع نمى شود.
٣- فیوز بوق دائماً مى سوزد.
۴- زمانى که بوق را فشار مى دهید صداى کمى از آن خارج مى شود.
تعمیر بوق بهترین کار است که مطمئن شوید مى توانید در هنگام رانندگى به راحتى به دیگران هشدار دهید و امن تر رانندگى کنید.

 

دیدگاه‌ها ۰

*
*

Open chat
نیاز به کمک دارید پیام بزارید؟
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟پیام بزارید در اولین فرصت پاسخگو خواهم بود.