لاستیک پدال کلاچ پراید

محل قرار گرفتن قطعه در اتومبیل: قطعه لاستیک روکش پدال پراید، روی پدال های پراید قرار می گیرد.

خودروهایی با گیربکس معمولی، دارای سه اهرم پدال شامل، گاز، ترمز و کلاچ هستند. تمام این پدال‌ها توسط کف پای راننده که با کفش و یا سایر پوشش‌ها پوشیده شده، کنترل می‌شوند. از آنجا که این اهرم‌ها و به‌خصوص پدال ترمز، دارای اهمیت حیاتی در حفظ ایمنی خودرو هستند، باید اصطکاک مناسبی با کف‌پوش پا داشته باشند تا از سر خوردن پا که بیشتر در آب و هوای بارانی و برفی اتفاق می‌افتد، جلوگیری شود. لاستیک پدال کالچ یک روکش بر روی قسمت فلزی این پدال‌ها است که اصطکاک لازم بین پدال و کفش راننده را فراهم می‌کند و گفتنی است که باید متناسب با اندازه‌ی پدال طراحی و تولید شود.

ویژگی‌های محصول:

  1.       تولیدشده از مواد اولیه درجه‌یک
  2.       طراحی مناسب با آج مطلوب
  3.       کیفیت برتر
  4.       مقاومت و دوام مطلوب

موارد کاربرد:عملکرد قطعه: وظیفه این قطعه، حفاظت از پدال های پراید است.

کاربرد لاستیک پدال کلاچ، جلوگیری از سایش پدال‌ها و لیز نخوردن پا از روی کلاچ است و نقش مهمی در راحتی استفاده از پدال و حفظ امنیت خودرو دارد. وجود آج مناسب بر روی این روکش‌ها در ایجاد اصطکاک مناسب بسیار مهم بوده و صرفاً جنبه زیبایی ندارد.

علائم خرابی:

  •         خشکی، پارگی و فرسودگی

علل خرابی:

  •         فرسایش و پوسیدگی به مرور زمان

 

 

موارد خرابی: چنانچه این قطعه آسیب ببیند، پدال های پراید بعد از مدتی رنگ پریده می شوند.

توصیه ما به شما این است از با کیفیت ترین قطعات استفاده نمایید، زیرا وقتی یک بار از قطعه خوب و با کیفیت استفاده کنید، فقط همان یکبار را هزینه کرده اید ولی چنانچه از قطعات ارزان قیمت و درجه دو استفاده نمایید باعث می شود طی زمان کوتاهی دوباره برای تعویض قطعه اقدام نمایید و علاوه بر اینکه خود قطعه آسیب میبیند باعث آسیب رسیدن به قطعات جانبی آن نیز می شود.

 

 

دیدگاه‌ها ۰

*
*

Open chat
نیاز به کمک دارید پیام بزارید؟
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟پیام بزارید در اولین فرصت پاسخگو خواهم بود.