دستمال تمیزکننده خودرو نانو

دستمال میکروفایبر ، دستمال نانو ( دستمال جادویی ) چیست ؟

دستمال جادویی ، نسل جدیدی از محصولات نظافتی هستند که بدون نیاز به مواد شوینده ،میتوانند سطوح مختلف را پاک و تمیز کنند. در واقع به علت استفاده از فناوری نانو در تهیه الیاف دستمال نانو و دستمال میکروفایبر ، هنگام استفاده جهت تمیز کردن سطوح میتوانند تا ۹۹ درصد کثیفی ها و آلودگی ها را از روی سطج پاک کنند.

 

استفاده از دستمال های نانو و میکرو فایبر در مقابل روش های سنتی ( آب و مواد شوینده )

قبل از این برای تمیز کردن سطوح مختلف باید با استفاده از آب و مواد شوینده کار نظافت را انجام میدادیم. آب به علت وجود دو مولکول خود ( هیدروژن و اکسیژن ) که از نظر علم شیمیای بالانس هستند میتواند به به تمام مواد مختلف چسبیده و با حل کردن انها در خود از سطوح مختلف جدا کند. همچنین مواد شیمایی شوینده نیز در برخی موارد که آب قادر به حل کردن آن ها نبود ( مانند روغن ) استفاده میگردید تا با حل کردن مواد به تمیز کردن سطوح کمک کند.

اما به چند دلیل استفاده از مواد شیمایی مورد قبول خیلی از افراد نیست. استفاده از سموم مختلف در ترکیبات مواد شوینده شیمایی  باعث ایجاد حساسیت میگردد همچنین هزینه و زمان بیشتری برای نظافت مورد نیاز دارند.

به این علت است که استفاده از مواد شوینده شیمیایی مورد تایید نیست و اینجاست که دستمال میکروفایبر و دستمال نانو وارد میشوند تا راه حل فوق العاده ای برای نظافت سطوح مختلف در اختیار شما قرار بدهند.

دستمال میکرو فایبر و دستمال نانو چگونه عمل میکنند؟

قطعا همه ما ضرب المثل ” یک دست صدا ندارد را شنیده ایم ” و همیشه گفته میشود کار تیمی بهتر و سریعتر انجام میشود. این اتفاقی است که در دستمال های نانو و میکروفایبر می افتد.

میلیون ها رشته ریز ترکیبی بصورت یک پارچه محکم بافته شده بسیار قدرتمند میباشد . در واقع یک سانتی متر از یک دستمال نانو و میکروفایبر تشکیل شده از صد ها هزار رشته نازک است.

این رشته های نازک به هم پیوسته دارای خاصیت الکتریسته مثبت هستند که باعث میشود که ریز ترین ذرات کثیفی  را نیز به خود جذب کنند . ذرات کثیفی دارای خاصیت الکتریسته منفی هستند و در تماس با دستمال نانو و میکروفایبر مانند یک آهن ربا جذب دستمال میگردد و این گونه است که بدون نیاز به مواد شوینده شیمایی ذرات آلودگی و گرد و غبار توسط دستمال های نانو و دستمال میکروفایبر ، از روی  سطوح مختلف جدا میگردد

تفاوت دستمال نانو با دستمال میکروفایبر چیست؟

هردو دستمال از فناوری نانو در تولیدشان استفاده شده و فقط سایز و تراکم الیاف با هم متفاوت است. دستمال میکروفایبر همانطور که از نامش مشخص است الیاف در حد میکرو دارد ( حدود ۱۰۰ میکرو ) و دستمال نانو از الیافی در حد نانو ( ۱۰۰ نانو ) متر تشکیل شده است که به مراتب خیلی کوچکتر از الیاف میکرو فایبر است.

هر چه الیاف تشکیل دهنده ریز تر باشد در نتیجه تراکم ( حجم الیاف در یک سطح مشخص ) بیشتر میشود و قدرت پاک کنندگی آن بالاتر میباشد. پس میتوان نتیجه گرفت دستمال نانو قدرت تمیز کنندگی و جذب بیشتری نسبت به دستمال های میکروفایبر دارد.

با توجه به کیفیت و قدرت جذب بالای دستمال های میکروفایبر آنها رو برای انواع کارکرد مناسب میکند و در صورت نیاز به قدرت بالاتر میتوان از دستمال های نانو استفاده کرد

دستمال نانو وایت اند وایت

دستمال جادویی همه کاره وایت اند وایت ، White and White nano cloth

این دستمال برای تمام سطوح قابل استفاده است و براحتی قابل شستشو میباشد

همچنین دارای ماندگاری و طول عمر بالا میباشد و حتی پس شستشو های مکرر خاصیت نانو خود را حفظ میکند و براحتی میتوانید برای چندین سال از آن استفاده کنید که صرفه اقتصادی بالایی را دارد.

تهیه از الیاف نانو آلمان و تولید و بسته بندی نهایی در ایران صورت گرفته است.

دیدگاه‌ها ۰

*
*

Open chat
نیاز به کمک دارید پیام بزارید؟
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟پیام بزارید در اولین فرصت پاسخگو خواهم بود.